Diskuse

Diskriminace u pronájmu nebo zdravý rozum

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

a co takhle požadovat Výpis z rejstríku trestů a výpis z registru exekucí, oboje vydávají na poště na počkání ...

0 0
možnosti
Foto

To lze taky, ale žel neosvědčilo se mi to tak, jako ty reference. Hodně "šmejdů" si dává záležet na tom, aby byli oficiálně čistí.

0 0
možnosti
MK

No, mě by zajímalo, jak to funguje dál, pokud dotyčný sdělí, že práci má? Věříte mu? Přece asi nemůžete od zaměstnavatele požadovat potvrzení? Nebo ano? A co když dnes práci má, ale za půl roku ji už nemá? Jinak karma.

0 0
možnosti
Foto

No, já po něm chci vždy i kontakt na jeho nadřízeného v práci a tomu si jednoduše zavolám a o tom dotyčném si něco zjistím. Většinou z toho jak o něm nadřízený mluví, zjistím to, co potřebuji. Jasně, není to 100%, ale divila byste se, kolik lidí díky tomu vyřadím z uchazečů.

0 0
možnosti
JR

J30a21n 77R26á77ž

3. 3. 2017 18:35

Celkem dobrý model. Požadavek reference od minulého pronajímatele nemůže být nikdy brán jako diskriminace,.

P.S. Já vysvětloval jedné lidskoprávní aktivistce, když mne chtěla chytit při rasové a sociální diskriminaci pomocí provokatéra, že smlouva je dobrovolným aktem smluvních stran, který aby byl platný, musí být projevem svobodné vůle a musí být učiněn bez nátlaku. Jinými slovy: Proč s někým smlouvu uzavřít chci a s jiným nechci, je jen a jen výrazem mé svobodné vůle, jejíž motivy nemusím nikomu vysvětlovat.

4 0
možnosti
Foto

Já jsem jako pronajímatel hluboce zklamal. Všech šest mých podnájemníků ukončilo náš smluvní vztah stejně. Nezaplacením posledního nebo více posledních nájmů, zvýšeným opotřebením bytu, eventuálně dalšími dluhy spojenými s užíváním bytu. Po tom posledním, jsem byt nabídl realitce k prodeji. Pana domácího už v životě nechci dělat.:-)

2 0
možnosti
JH

J36a47n 71H74r42u38z83a

3. 3. 2017 17:42

Moje zkušenosti s nájemníky lowcost bydlení jsou celkem kladné. Nemám totiž vysoká očekávání. Vybavení pořizuji vždy levné a počítám, že po odchodu nájemce bude třeba opravovat i měnit zařízení. Osobní jednání vedu vždy způsobem v tomto článku popsaným, jen reference posledního pronajímatele nechci. Většinou se dočkám odpovědi, že žádný nebyl (bydlel jsem u rodičů, přítulkyně atd.). Smlouva ošetřuje neplacení a obtěžování sousedů. Tříměsíční kauce je standard (i třeba na splátky. Zaměstnání prověřuji. Stav a příslušenství je popsán a vyfocen. Smlouvy na plyn a elektřinu zásadně držím na sebe. Jejich ukončení je jediná obrana proti neplatiči, který se nehodlá dobrovolně vystěhovat.

3 0
možnosti
Foto

Není to legrace. Já chvíli dělal realitního makléře...

0 0
možnosti
JR

J72a76n 50R72á15ž

3. 3. 2017 18:38

Mimo Prahu, opravdu těžká profese. Ovšem, chce-li ji někdo vykonávat eticky a odpovědně ke svým klientům.

0 0
možnosti