Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Že z toho děláte všichni takovu vědu.

To je takový problém v ten den (dva) předpokládáného doručování si vzít židli a jít si sednout ven pred domek (vchod do činžáku, paneláku) pod zvonek? Na těch max 10 hodin (předpokládejme doručování od 8 do 18h) si podle počasí jen vezmete sebou buď deštník nebo slunečník, teď v zimě když mrzne, se pořádně teple oblečete. A když si na krk pověsíte výraznou ceduli (stačí třeba z kusu kartónu) se svým jménem (aby pošták věděl a probudil vás), můžete si i schrupnout.

A nemusíte pak brečet po blogách a diskuzích;-O

0 0
možnosti
Foto

M84a19r78t94i18n 53Š76i43k

4. 2. 2017 10:41

Musíte to brát jako bojovku, nebo jako skládání bobříka trpělivosti. Pak se to mnohem líp snáší. Je to vzrůšo přece. Poslali SMS, že budou doručovat. Přijedou? Zazvoní? Vhodí aspoň lístek o nedoručení? Ten totiž dost často ani nedostanu, jen SMS o nezastižení adresáta (prý není potřeba, ale někdy ho dají, jindy ne...logika?) i když jsem samozřejmě doma. Tak hurá na poštu. Kolik pojede přepážek? Vrátil se už balík z "doručování?" Není poškozený? Tak konečně, mám ho! Balík DO RUKY !!! Držím ho, takže fakt do ruky... A k té "konkurenci." Ta má v podmínkách, že musí zavolat 1h před doručováním. Naprosto pravidelně volají 3 minuty před, jiní rovnou zvoní. Bohužel, žádná z těchto "služeb" (včetně pošty samozřejmě), doposud nezachytila trend nakupování v e-shopech, včetně zahraničních. Zeptejte se někoho, kdo pro ně pracuje. Jak jezdí přetížení a nestíhají, jak zachází v časovém tlaku se zásilkami. Nakonec jsem vždy všechno dostal, to se nedá popřít. Ale těch komedií, které kolem toho byly a budou, těch bylo už na román. Čekáte nějakou změnu? Já se změny děsím. Zatím byly totiž postupně všechny jenom k horšímu. Včetně "úrovně" některých lidí, kteří dnes pro poštu pracují. Omlouvám se, ale někteří vypadají a vystupují jako mentálně postižení. Možná na ně berou dotace, nevím... Takže to fakt beru jako bojovou hru a žiju s tím. R^

1 0
možnosti
JK

J88a78n 41K55v95a26p80i10l

4. 2. 2017 9:50

Také mám stejné zkušenosti. A jezdit na poštu pro zásilky, které mám mít doručené do "ruky" vzdálenou v Praze cca 10 km MHD s přestupy, to je pro mne jako důchodce složité. Samozřejmě jsem prováděl reklamace, ústní i písemné, slušné i méně a tak jsem trochu pronikl do organizace čs. pošty, zejména tam odzdola. Ano, většina doručovatelek, to jsou takové novodobé otrokyně. Udělat každý den turnus

4x - 5x s ručním vozíkem o váze zásilek téměř 20 kg, MHD s přestupy a přesuny, to jim nezávidím. V rámci úspor jim pošta před časem zrušila rozvoz pošty do schránek na sídlišti, zvětšila jim rajony a přidala reklamy a obchodní nabídky.

Organizace rozvozu je špatná, a kapacita rozvozových aut je zcela nedostatečná, záleží samozřejmě i na lidském faktoru. ale j poště musí být jasné předem, že nemůže všechny přijaté a zaplacené zásilky doručit.

Situace není jednoduchá. Pošta vznikla ještě za R-U jako veřejná služba a byl to pokrok ve všech směrech.

Dnes není rychlá privatizace pošty řešením. Její konkurenti se stejně již se přetahuji o lukrativnější zásilky, kde mají úspěch. Ale zcela jistě nepřevezmou pokrytí poštou dopisů, drobných zásilek na méně osídlených místech a venkově.

Opomíjeným úkolem pro politiky a ekonomy je rozhodnutí. Mít poštu jako veřejnou službu, či ziskovou organizaci. Vymýšlet moc nemusí. Ve státech na západ od nás

pošta spolehlivě funguje desítky let.

2 0
možnosti
Foto

Moje listopadová zkušenost. Balík v pátek podán, v pondělí večer SMS o nedoručení následovaný mým telefonátem na poštu, doručení druhý den bez jakéhokoliv určení času, třetí den ve schránce tiskopis názvu: "Výzva k vyzvednutí zásilky u které nabyl výjimečně vykonán pokus o dodání do místa určeného v adrese z důvodu:". Ten důvod tam chybí.

Takže nejen nezastižení adresáta i když je doma, ale i absolutní ignorování toho, že se jedná o "balík do ruky" a v podstatě pokus o neoprávněné obohacení o 9,-Kč (rozdíl v listopadu mezi balíkem do ruky a balíkem na poštu).

A odpověď na stížnost? Zde je podstatné: "Bylo zjištěno, že při doručování výše uvedené zásilky nebyly dodrženy stanovené technologické postupy. Z důvodu kritické personální situace na Depu, rozebírání neobsazených okrsků a velkému počtu došlých zásilek nebyl pokus o doručení na Vaší adrese učiněn a zásilka byla uložena na ukládací poště." K tomu už není co říci.

Já když jsem vedl pracoviště sice jen o osmi lidech a bylo moc práce a málo lidí zapojil jsem se plně do procesu a za hlavu hodil práci šéfa. Zde mi odpověděl nějaký ing. kterého asi ani nenapadne si v takové situaci sednout do dodávky a zaskočit za chybějícího pošťáka, to radši vymyslí nový formulář výzvy k vyzvednutí.

2 0
možnosti
AF

Mám za sebou stejnou zkušenost.

Celý den jsem čekala na poštu, proto jsem taky do 17ti hod z domova neodešla,

ale dočkala jsem se jen oznámení ve schránce, že jsem nebyla zastižena Rv .

Pošta to má těžké, musí dělat podomního prodejce všeho možného a na doručování čas už nemá ;-D .

Její budoucnost je proto značně nejistá.

0 0
možnosti
AV

Můj názor je , že zaměstnanci jsou přetížení a hodně špatně placení při té zodpovědnosti, kterou mají . Pošta by měla transparentně zveřejnit účetnictví . Já chodím na jednu velkou poštu , paní vedoucí je tam 20 let ta stejná , ale zaměstnanci tam nevydrží déle než 2 roky. Tak je to po celé poště . Vedoucí pracovníci jsou tam pořád a ti dole , úplně dole mají životnost i týden . Tak obrovskou fluktuaci , kterou mají nemá podle mě nikdo jiný .

1 0
možnosti
PA

Pokud máte výdrž, stížnostní kolečko na ČP funguje. Sice to stojí pár emailů a cirka rok čekání, ale změny se dostaví. Stěžoval jsem si na to, že ČP nedoručuje balíky a nebre na pobočkách telefony, takže znemožňuje opětovné doručení balíků v jiném termínu. A dosáhl jsem toho, že na naší pobočce dámy zvedají telefony. Stěžoval jsem si, že si ČP přisvojuje právo rozhodovat o neplatnosti "poškozeného" OP, což může jen (zjednodušeně) úřad, který ho vydal. A v obou případech mi dalo vedení za pravdu a na příslušných pobočkách respektují jejich rozhodnutí. Tedy balíky začaly chodit v termínu nebo si mohu dojednat opětovné doručení a na poště přestali polemizovat o platnosti OP.

0 0
možnosti
JR

J88a24n 53R32á43ž

3. 2. 2017 18:00

Česká pošta je důkazem toho, že co zajišťuje stát, nefunguje. A při tom je mezi námi stále veliká množina občanů, které stále touží po tom, aby stát zajišťoval všechno.

9 0
možnosti
Foto

Také důkazem, že kapitalistické chování k zaměstnancům nefunguje.

2 0
možnosti
KK

Asi to je všechno o lidech, protože u nás na Bojišti pošťačky z Kolína dodávají balíky tak, jak mají. Maximální spokojenost.

0 0
možnosti
Foto

Typické chování státního podniku, který je navíc chráněn monopolem na listovní zásilky. Jinak co se týče zaměstnanců, tak tam z nich dělají pomalu otroky a neustále, i když mají neúplné stavy, jim vyhrožují, že je propustí. ;-D

3 0
možnosti
Foto

Právě že státní podnik by se takto nechoval k zaměstnancům, to je typicky kapitalistické chování.

2 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS